Fort Boudesteijn (clubgebouw)

Ons mooie clubgebouw Fort Boudesteijn bestaat sinds 2009 en is vernoemd naar de toenmalige voorzitter Cees Boudesteijn zonder wie het clubgebouw er nooit geweest zou zijn. We zijn erg trots op ons clubgebouw dat van alle gemakken is voorzien.

Faciliteiten

• 4 lokalen: 48m², 42m², 24m²en 28m²
  • Professionele keuken met 8 gasbranders, 2 gasovens, combioven en magnetron
  • Centrale verwarming
  • Rookmelders, noodverlichting en brandblussers
  • Inbraakalarm
  • 3 toiletten, 2 urinoirs en 2 douches
  • Invaliden faciliteiten: 1 toilet en 1 douche
  • Internet

Terrein

• Kampvuurkuil
  • Buitenverlichting
  • Speelvelden
  • Waterpomp met speelplek
  • Bosjes
  • Hekwerk rondom
  • Eigen parkeerplaats (10 auto’s)

Omgeving

Warnsveld ligt centraal in de Achterhoek en niet ver van grote steden zoals Zutphen, Deventer, Apeldoorn en Arnhem. Het historische centrum van Zutphen is een bezoekje waard, hier vaart een fluisterboot over de Berkel, kunnen kano’s gehuurd worden en zijn er voldoende winkels om je een hele dag te vermaken. Dichtbij Warnsveld ligt Vorden waar een heerlijk buitenzwembad te vinden is. De bosrijke omgeving leent zich uitstekend voor wandelingen en fietstochten. Hieronder een opsomming van uitjes die je kunt ondernemen met groepen kinderen.

Winkels

Warsveld heeft één winkelcentrum; de Dreiumme met twee supermarkten; een Lidl en een Albert Heijn.

Zutphen heeft een vrij groot centrum waar alle benodigde winkels te vinden zijn. Daarnaast kent Zutphen nog een aantal kleinere winkelcentra zoals Leesten en De Brink waar diverse supermarkten te vinden zijn.