Vacatures

Scouting Zona is een groeiende en gezonde vereniging. Maar om dit te blijven en alle leuke activiteiten voor onze jeugdleden te organiseren is inzet van vrijwilligers heel belangrijk en onontbeerlijk.
Op dit moment hebben we de volgende vacatures:

LEID(ST)ERS GEZOCHT!

De twee jongste speltakken, de bevers en welpen, kunnen nog hulp gebruiken. Lijkt het je leuk om onze bevers op zaterdagochtend of onze welpen op zaterdagmiddag een leuke tijd te bezorgen, programma’s voor te bereiden in een jong en gemotiveerd team, neem dan contact op met Paul Dirks secretaris@scoutingzona.nl of kom een keer langs op zaterdagochtend of -middag!

BESTUURSLEDEN GEZOCHT!

De vereniging Zona wordt geleid door een 6-koppig bestuur. Momenteel is er 1 vacature: we zoeken een bestuurslid communicatie. Als bestuurslid communicatie ben je verantwoordelijk voor de zichtbaarheid van de groep.
Lijkt het je leuk om een paar uur in de week te werken aan een gezonde vereniging, neem dan contact op met Paul Dirks secretaris@scoutingzona.nl .

BESTUURSLEDEN GEZOCHT!

De verantwoordelijkheid voor de blokhut en het speelterrein zijn ondergebracht in een stichting. De Stichting scouting Zona wordt geleid door een 5-koppig bestuur. Momenteel is er een vacature: we zoeken een voorzitter, die enthousiast en gedreven is om de blokhut en het speelterrein verder te ontwikkelen en te verduurzamen.
Lijkt het je leuk om een paar uur in de week te werken aan een veilige en duurzame speelomgeving, neem dan contact op met Cees Boudesetijn, (06-46610748 ceesboudesteijn@gmail.com ).

HANDIGE HANDJES GEZOCHT!

We zoeken handige handjes voor ons klusteam. Een aantal keer per jaar komt het klusteam samen om samen klussen op te pakken in en rond ons clubhuis. Denk dan aan de meest uiteenlopende klussen die horen bij onderhoud van clubhuis en omgeving zoals groenonderhoud, verf en schilderwerkzaamheden maar bijvoorbeeld ook een goede indeling van het materialenhok. Interesse of vragen? Neem dan contact op met Remco Metzelaar door een mail te sturen naar remcom@scoutingzona.nl