Lid worden?

Zin om een keer langs te komen?

Dat kan! Je mag de eerste drie opkomsten gratis en vrijblijvend meedraaien, om kennis te maken met scouting. Afhankelijk van je leeftijd kan je contact opnemen met de speltakleiding van de bevers, welpen, scouts, explorers of stam. Mocht je ongeveer tussen twee leeftijdsgroepen invallen dan kan je zelf kiezen welke de voorkeur heeft of contact opnemen en om advies vragen. Neem contact op met de speltakken:

18 plus? Leiding worden?

Als je 18 jaar of ouder bent kan je ook leid(st)er worden. Misschien heb je al scouting ervaring, maar misschien ook niet. Ongeacht je scoutingachtergrond of leeftijd is er altijd wel een plekje om je in te zetten bij onze groep. Met jouw hulp kunnen we scouting nog leuker maken. Scouting Nederland is de grootste vrijwilligersorganisatie van Nederland en scoutinggroep Zona is er trots op hier een onderdeel van te zijn. Lijkt het jou ook leuk om aan de slag te gaan met kinderen of jongeren? Dan kan je een keer langskomen. Neem contact op  via secretaris@scoutingzona.nl voor meer info. Bijkomend voordeel voor leiding: het lidmaatschap van de vereniging en stam zijn gratis.